Bersama Kepimpinan Ulama

Bersama Kepimpinan Ulama

Jalan Menuju Ke Putrajaya

Jalan Menuju Ke Putrajaya
Insya Allah, Pakatan Rakyat dapat menakluki Putrajaya dalam PRU-13

Sunday, June 28, 2009

Muhyidin Hina Penjual Ikan

·

Jumlah kehadiran penyokong Umno ketika pengumuman calon Umno pada petang tadi membuktikan Umno sudah tidak mempunyai pengikut dan semakin tidak diterima oleh rakyat. Yang tinggal hanyalah pengikut yang setia ( dapat projek) manakala bagi rakyat yang telah sedar dengan kerakusan dan kezaliman Umno sudah pasti akan menghukum Umno pada pilihanraya kecil Manik Urai kali ini. Yang pasti juga Umno sudah pasti akan bermati-matian untuk memastikan kemenangan berpihak kepadanya walau dengan apa cara sekalipun. PAS dan Pakatan Rakyat harus sedar dan tidak seharusnya memandang remeh dengan usaha Umno walaupun pada ketika ini, kelebihan memihak kepada PAS dan Pakatan Rakyat.
Menurut laporan Mstar, tindakan Timb Perdana Menteri memperlekehakan calon PAS adalah suatu perkara yang tidak wajar kerana ini bukan sahaja menghina calon PAS itu malah perbuatan beliau juga akan menyebabkan seluruh penjual ikan di Manik Urai khususnya dan Kelantan amnya akan menghukum BN akibat perbuatan menghina. Ayuh penduduk Manik Urai. Sama-samalah perbetulkan saf perjuangan dan teruskan tekad untuk bersama PAS di bawah kepimpinan TUAN GURU NIK AZIZ NIK MAT..TAKBIR!!!!!!!!!!

0 comments:

Tangisan Demi ISLAM

Tangisan Demi ISLAM
Ya Allah, Kami Memohon Pertolonganmu

CALON PAS N41 - MANEK URAI

Image Hosted by ImageShack.us

Kelantan Bloggers

Profil Diri

Pahlawan Rakyat merupakan pejuang yang sejati dan menyampaikan isu-isu terkini bagi membuka minda masyarakat untuk menegakkan perjuangan Islam dan meneruskan agenda perjuangan rakyat.

Teman Blogger